
X
Returning Customer
I am a returning customer
X
Register Account
If you already have an account with us, please login at the login form.
Your Account Has Been Created!
Congratulations! Your new account has been successfully created!
You can now take advantage of member privileges to enhance your online shopping experience with us.
If you have ANY questions about the operation of this online shop, please e-mail the store owner.
A confirmation has been sent to the provided e-mail address. If you have not received it within the hour, please contact us.
Izrakstīties
Jūs esat izrakstījies no sava konta.
Jūsu iepirkumu grozs ir saglabāts, un tajā esošās preces tiks atjaunotas, tiklīdz jūs atkal pierakstīsieties savā kontā.
Ka noformēt pasūtījumu mūsu veikalā?
Pastāv divi varianti, kā noformēt pasūtījumu.
1 Variants: Kā nereģistrēts lietotājs
1 Ieejiet Interneta veikalā un atrodiet Jūs interesējošo preci
2 Spiediet uz pogas “Ielikt grozā” vai ieejiet preces lapā un spiediet uz pogu “Ielikt grozā”
3 Spiediet uz pogas “Mans grozs” (Atrodas veikala augšējā daļā)
4 Spiediet uz pogas “Pasūtīt”
5 “Pasūtījuma noformēšana” lapā aizpildiet lauciņus:
1.) Mani dati
2.) Mana adrese (ja klienta dati lauciņā “Mana adrese” sakrīt ar datiem lauciņā “Maksātāja adrese”,
atzīmējiet to ar ķeksīti
3.) Atzīmējiet ar ķeksīti “Esmu izlasījis un piekrītu veikala konfidencialitātes politikai”
6 Piegāde: izvēlieties no saraksta piemēroto piegādes veidu
7 Apmaksas veidi: izvēlieties pasūtījuma apmaksas veidu
8 Pārbaudiet Jūsu pasūtījuma grozu, izvēlieties nepieciešamo preču daudzumu
9 Jūs varat pievienot savam pasūtījumam komentāru (nav obligāti)
10 Atzīmējiet ar ķeksīti “Esmu izlasījis un piekrītu Noteikumiem”
11 Nospiediet pogu “Pasūtījuma apstiprināšana”
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, Jūs nonākat veikala informācija lapā,
kur parādās ziņojumi “Jūs veiksmīgi noformējat jauno pasūtījumu!” un “Jūsu pasūtījums ir pieņemts!”
“Tuvākajā laikā mūsu menedžeri pārbaudīs Jūsu pasūtījumu un sazināsies ar Jums!”
Jūs varat ieiet Jūsu personīgajā kabinetā un redzēt savu pasūtījumu vēsturi.
Personīgajā kabinetā Jūs varat redzēt pasūtījuma statusu: Jauns, Notiek apstrāde, Pabeigts
Jūs varat izmantot visas Personīga kabineta priekšrocības
Šajā pasūtījuma noformēšanas variantā (Kā nereģistrēts lietotājs) pēc
Pasūtījuma apstiprināšanas Jūs kļūstat par Reģistrēto pasūtītāju un, apmeklējot veikalu nākamreiz,
Jūs varat uzreiz ieiet savā Personīgajā kabinetā, ievadīt savu e-pasta adresi un
noformēt pasūtījumu kā Reģistrēts lietotājs!
2 Variants: Kā reģistrēts lietotājs
1 Ieejiet Interneta veikalā un atrodiet Jūs interesējošo preci
2 Spiediet uz pogas “Ielikt grozā” vai ieejiet preces lapā un spiediet uz pogu “Ielikt grozā”
3 Spiediet uz pogas “Mans grozs” (Atrodas veikala augšējā daļā)
4 Spiediet uz pogas “Pasūtīt”
5 “Pasūtījuma noformēšana” lapā:
1.) Spiediet uz pogas “Ieiet”
2.) Atvērušās logā ievadiet e-pasta adresi un paroli
6 Piegāde: izvēlieties no saraksta piemēroto piegādes veidu
7 Apmaksas veidi: izvēlējieties pasūtījuma apmaksas veidu
8 Pārbaudiet Jūsu pasūtījuma grozu, izvēlējieties nepieciešamo preču daudzumu
9 Jūs varat pievienot savam pasūtījumam komentāru (nav obligāti)
10 Atzīmējiet ar ķeksīti “Esmu izlasījis un piekrītu Noteikumiem”
11 Nospiediet pogu “Pasūtījuma apstiprināšana”
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, Jūs nonākat veikala informācija lapā,
kur parādās ziņojumi “Jūs veiksmīgi noformējat jauno pasūtījumu!” un “Jūsu pasūtījums ir pieņemts!”
“Tuvākajā laika mūsu menedžeri pārbaudīs Jūsu pasūtījumu un sazināsies ar Jums!”
Jūs varat ieiet Jūsu personīgajā kabinetā un redzēt savu pasūtījumu vēsturi.
Personīgajā kabinetā Jūs varat redzēt pasūtījuma statusu: Jaunais, Notiek apstrāde, Pabeigts
Jūs varat izmantot visas Personīga kabineta priekšrocības
Pasūtījuma otrajā variantā (Kā reģistrēts lietotājs) Jums vairs nav nepieciešams
aizpildīt 5 punkta (kā pirmajā variantā) lauciņus:
- Mani dati
- Maksātāja dati
- Piegādes adrese
Kas daudzkārt paātrinās Jūsu pasūtījuma izpildi!